lunes, 27 de noviembre de 2006

El teu camí



La dimensió de l'horitzó


No sé si tots els horitzons són iguals quan en final divises una línia de color blau. És la dimensió del mar la que et fa sentir diferent: somiador, esperançat, pensador...

És un repós necessari per posar les idees en comú i veure el teu camí. Els teus projectes empetiteixen però saps que són vitals perquè és la manera d'adreçar el teu camí. Ningú més el pot fer.
Per això, és moment de suspirar, recordar i pensar en anar endavant.


Com si la barca de la teva vida volgués sortir al mar amb tota l'esperança i fragilitat. Però no importa. Per fi sé el rumb i em fixo en tots els detalls que m'omplen. El vent, el sol, l'estat de l'aigua i, fins i tot, vull apreciar l'aroma de sal. Fins i tot, vull pensar que el blau cel del meu oceà és un reflex del cel i els núvols són els vaixells que em volen acompanyar.

Que comenci el viatge! Perquè jo sé que el necessito.

No hay comentarios: